10 ადგილი სადაც უნდა გაატაროთ თაფლობის თვე ან უიკენდი მაინც…

ეს 10 სასტუმრო მსოფლიოს სხვადასხვა კუთხეშია მიმოფანტული. ყველაზე რომანტიკულ და გასაოცარ შთაბეჭდილებებს გპირდებათ. დაივიწყეთ ყველაფერი. მოდუნდით და ნახეთ ეს ადგილები, სადაც თქვენ და თქვენი საყვარელი ადამიანი  გაატარებთ თუნდაც 1 დღეს მაინც…

მე-10 ადგილი.  Sheraton Addis. ადის აბება. ეთიოპია

მე-9 ადგილი. Hotel Romazzino Costa Smeralda. პორტო ჩერვო. სარდინია. იტალია

მე-8 ადგილი. Tambo del Inka Resort and Spa Valle Sagrado. ურუმამბა. პერუ

მე-7 ადგილი. Prince De Galles. პარიზი. საფრანგეთი

 

მე-6 ადგილი. W Hollywood. ჰოლივუდი. კალიფორნია. აშშ.

მე-5 ადგილი. W Barcelona. ბარსელონა. ესპანეთი

მე-4 ადგილი. Grosvenor House Dubai. დუბაი. ემირატები.

მე-3 ადგილი. Sheraton Rio. რიო დე ჟანეირო. ბრაზილია

მე-2 ადგილი. St. Regis Bali. ნუსა დუა. ბალი. ინდონეზია

და 1-ლი ადგილი. W Retreat and Spa Maldives. მალდივის კუნძულები.

აი, სულ ეს არის. დამატებითი ოცნებები იპოვეთ აქ და რაც მთავარია, სხვა ყველაფრისთვის მასტერკარდი არსებობს. იმედი მაქვს პოსტი მოგეწონათ. გისურვებთ რომ 2012 წელს აგისრულდეთ ერთი ასეთი ოცნება…

3 thoughts on “10 ადგილი სადაც უნდა გაატაროთ თაფლობის თვე ან უიკენდი მაინც…

  1. “არ გავცვლი მე ჩემ სამშობლოს, სხვა ქვეყნის სამოთხეზედა”…. აქაური გარემო მირჩევნია :დ

  2. რა კარგი ადგილებია :(♥
    ჩემი აზრით ყველა წყვილმა ან შეყვარებულმა ერთად უნდა გაატაროს თუნდაც რამოდენიმე დღე ესეთ ადგილას ♥
    მათ შორის მეც ♥

  3. აიიი,ძალიააან მაგარიი ადგიილეებიააა <333 აუცილებლაად წავაალ საფრანგეთში, ბრაზილიაში,ჯერძოდ რიო დე ჟანეიროში და იტალიაში და ინგლისში <33 ჩემი ოცნეებაააააააა…

Leave a Reply

